2009. szeptember 4., péntek

Zitáék vittek el.Már odafelé röhögtünk,de azért bennem egy jó adag izgalom is volt.Különféle helyzeteket találtunk ki,és tulajdonképpen saját magamat karikíroztuk:))Imádok a hülyeségeimen kacagni:))na mindegy..odaértünk és ahogy megnézegettem a "vetélytársaimat"..hááát..mi a francot is keresek itt?!
Csupa szürke csaj,semmitmondók..basszus!Miattuk készül a műsor. Én is el vagyok keseredve,de őőők???!!Teljesen. Szégyelltem magam,de már töltöttem is ki a kérdőívet és a nyilatkozatot, hoyg tartom a szám a kulisszatitkokról.
Bementem. Leültettek egy székre.Hatalmas lámpa világított meg,szemben velem egy kamera. Nem is foglalkoztam vele. Az isten is színésznőnek teremtett??:))))))))tovább..két lány volt ott.Csinosak,fiatalok.Kérdeztek mindenfélét. Miért szeretnék szerepelni?Mi bajom a testemmel?...én meg szépen válaszoltam.
Nézzenek meg jól alaposan,és egyből megkapják a választ:)..Megkapták.Most hívtak,hogy hétfő-kedden eldől minden és szerdán mindenképp felhívnak. Na most addig várhatok.
Persze fickóm örült, mert bizonyítást nyert számára, hogy nem vagyok baromi ronda. Na de ha behívnak?óóó...10 részes lesz a műsor, vagyis a megannyi önbizalomhiányos csajból kiválasztják a 10 "legjobbat":)
Nem vagyok és soha nem is voltam egy versenyző típus. Ha nem választanak be, nem leszek elkeseredve. Valószínű,hogy vannak nálam sokkal érdemesebbek rá..de azért ezt is kipróbáltam..
Ja ?A női lapozóból is hívtak.Úgy látszik ilyen arcot vadásznak.Szerencsém van,hogy nem sörétes puskával...

Nincsenek megjegyzések: