2009. szeptember 24., csütörtök

Ma egy kis science fiction,vagyis tudományosan fantasztikus:)
Egyszer, még a 90es évek elején kérdezte a bátyám,hogy mikor lesz már nekem autóm?Válaszom az volt, majd ha elektromos autóm lesz. Felkacagott és még sokáig emlegette a hülyeségem.Nekem viszont szent meggyőződésem volt, hogy ez lesz a jövő,és boldog-boldogtalan hozzájuthat majd egy ilyen csodához. Persze,a környezetszennyezés nem lesz megoldott,hiszen az energiát itt is elő kell majd állítani valahogy,de talán egy erőművet könnyebb felszerelni vmiféle szűrővel, mint minden egyes autót.Mindegy..
A kis tervem annyiban dőlt meg,hogy most van egy közel 30 éves kék villámom. De az álmom,az elektromos autó tömeggyártása itt topog a küszöbön.
Ez a tudományos része.A fantasztikus része pedig az, hogy gyereknek nagyon sokat álmodtam ilyen kocsikról. Számtalanszor suhantak el mellettem,azzal a különbséggel,hogy kerekük se volt ezeknek a járműveknek.Valószínű,hogy kicsit előrébb járt az agyam:)))..najó..ezt a gondolatot nem is gördítem tovább, mert eléggé bizarr:)))..szóval elektromos autók.
Most néztem a neten a frankfurti kiállítás bemutatóját. Azt hiszem,megérintett a jövő szele.
Már csak azon kell elgondolkodnunk,hogy mi a francot csinálunk a sok benzines gépcsodával? Ahogy végignézem a panelházak előtt sorakozó autókat.Mind a zúzdába kerül?Vagy ne haladjak azért iylen nagy léptekkel?óó..nem az álmomban vagyok:))...itt még vannak kerekek:))..
Még az a szerencse, hogy a jövő nem halad olyan gyorsan, és az agyunk tudja követni az újdonságokat,változásokat.
Persze, anyámnak a dvd használata is egyfajta science fiction, de a régi renault 4-esem meg ciki neki.Megrekedt valahol félúton:)
Én imádom a modern dolgokat,a jövőt,a lehetőségeket. Viszont semmi pénzért nem adnám a kis piros műbőrfoteljaimat a 70es évekből,a nagyapám munkásőr plakettje szent és tudom,hogy egyszer divatba jövök...

Nincsenek megjegyzések: