2011. november 22., kedd

Hajjal?...hajjaj...


Próbáltam hétköznapi Merilin Monró lenni, de csak a kutyánkat tudtam néha elkápráztatni és van egy sanda gyanúm,h a csirkecsontok nagyban közrejátszottak. Így hát,úgy döntöttem,h levágatom hullámzó fürtjeimet rövidre.
Most jelen pillanatban Meg Ryan és Brigitte Nielsen keveréke lettem,vagyis mókás kislány nagy mellekkel.Azt hiszem:S Persze,nem is lennék szőke,ha nem november vége felé szabadítottam volna meg fejem a hajamtól. Kilépve az üzletből furcsa is volt,h átfúj a fülemen keresztül a szél,körbejárva belül a koponyámat. Óó..de rossz,kinek fenékig ér a homlok...
Azt olvastam vhol,h egy drasztikus változtatás a külsőnkön, jelent vmit. Aha. Remélem,h nem a ma-uri masszázsnak köszönhetem ezt is,mert akkor nagyon spíler a hely,ahova járok:) Mmm....csak most jut eszembe,h egyetlen egy rövid hajú hulatáncost sem láttam még. Najó. Akkor masszázs kilőve. Mi jöhet?....
Most itt várom a változást rövid hajjal,ki tudja.../persze,elsősorban a lottóötös és görög félistenek jelentkezését várom./

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Görög félisten? Miből gondolod, hogy az Istenekkel nincs probléma?

Nagyonviki írta...

Természetesen azokkal is van probléma,lásd. mitológiák. Itt elsősorban a Hercules kinézetűekre gondoltam. Első körben:)