2012. március 19., hétfő

Asztali etikett,avagy a kerítést csak kanállal!


Nem gasztronómiai kalandozásomnak szerettem volna eleget tenni,hanem az egyik alapvető létszükségletemnek,az evésnek. Így hát, most kivételesen eltekintettem az apró részletektől és koncentráltam gondolatban még a rozsdás kerítésre is,csak hozzák már az ételt!
Majdnem minden asztalnál ültek. Velem szemben átlósan két pár,ahol az egyik nő villával a kezében magyarázott.Micsoda suttyó!-gondolhattam volna,de inkább a mellette ülő férfit kezdtem el félteni és vártam az első érvényes tust. En garde!
Mellettünk egy kötött pulóveres fickó töltötte ki a széket,a csaja meg neki az italt. Hanyagul hátradőlt,h hasa teljes valójában megmutatkozzon.Talán státuszszimbólumnak gondolta,mint a kocsikulcsát,amit látványosan az evőeszközök mellé hajított. Napszemüveg pedig mindenképpen maradt,mert így volt teljes a látvány.
Mögöttem egy nem is tudom hány fős vacsoravendégek foglalták el a helyüket, mert folyton mozgásban voltak. Csak akkor ültek le mindannyian,amikor kihozták a coca-colát. Az asszonyok fején hidzsáb volt,kivéve az egyetlen fiatal nőnek,aki más üdítőt is ivott.Ő rajta baseball sapka. Hiába.Erős a Nyugat hatása.
Mire megfigyeltem minden vendéget,addigra kihozták az ételt és meg kell,h mondjam, jobb volt, mint egy rozsdás kerítés:)

Nincsenek megjegyzések: