2009. január 25., vasárnap

Ma egy olyan szerkezetet láthattam, amely akkora, mint egy kisméretű mobiltelefon, és azt a célt szolgálja, hogy az öregedést késleltesse ill.megállítsa. Egy hónapban egyszer kell vele kezelni az arcbőrt, és ha teszem azt most vagyok 36 éves és ezzel a géppel elbíbelődök kb. 10 évig, akkor az arcom még mindig 36 éves marad. Hát ez remek!Míg a tekintetem üde és fiatal, addig testemen a bőrt a gravitáció csak húzza magával. Eltelik még 10 év, az arcom még mindig 36 éves, a testem viszont már olyan, mint egy frissen felfedezett múmia. és még 10 év, még tíz év, az arcom mit sem változik,ránc egy csepp se, a testem már elszáradt, mint az a fikuszbenjámin, amit mindig elfeljtek megöntözni a bejáratnál a lakásban. Riasztó!
Azthiszem,szeretném ,ha a tetőtől talpig harmóniában lennék. Ha az évek úgy látszanának rajtam, ahogy élek. Ha sokat nevetek, igen is, legyenek huncut ráncaim a szám körül és a szemem körül is bordázódjon a bőr, ahogy kacag a nézésem egy vígjáték vagy egy emberi butaság után.
Manapság rengeteg nőt látni, akiknek teljesen eltorzult vonásaik vannak, kinek a botoxtól,kinek a felvarrástól. Mint a viccben annak a kislánynak, akinek túl szoros a coffja. Be kéne látni, hogy előbb vagy utóbb mindenki megöregszik. Persze, jó lenne minél később, de könyörgöm!Bekövetkezik!Minden kornak megvan a maga szépsége és hátránya. Élni kell vele tudni.Az öregedésen kívül még sokan a halál dolgát se tudják felfogni. Késleltetni szeretnék,mintha baromi jó lenne 120 évesen élni. Én azért nem szeretnék úgy kinézni,mint joda a jediből.

Nincsenek megjegyzések: