2009. január 29., csütörtök

Az asztrológiában azt tanultam anno,hogy az ember életében legalább 5-6 olyan esemény van, ami halálközeli, ezért is nehéz kiszámolni, hogy hány évig is élünk. Ha belegondolok, nekem már volt vagy hat-hét, vagyis nagyon kell vigyáznom, hogy mikor lépek le a járdáról:)) Tegnap egy páran összejöttünk csajok, mindenki hozta a gyerekét. Pofa-rofa,mit veszek észre? a felvezető lépcső tetejéről szeretne lemenni az egyik barátnőm gyereke, aki épp hogy csak kúszik-mászik. Nem mertem felpattanni és odaszaladni, nehogy azt higgye a kis nyavajás, hogy most játék van. Egyszerűen felemelkedtem és abban a pillanatban már vetődtem is, mint egy amerikai focista. Na,még az egyik bokáját el tudtam kapni. Úgy remegett kezem-lábam...az anyja még este is felhívott:)azt nem mondhatom, hogy a kis Dalmának ez volt az egyik ilyen élménye, mert ő valószínűleg úgy élte meg,hogy egy felfedező útja hiúsult meg, de én 150 évet öregedtem:)

Nincsenek megjegyzések: