2009. február 3., kedd

Az utóbbi időben nagyon elszaporodtak az un. könnyen pénzhez juthatsz üzletek. Majdnem elkapott egy ilyen gépszíj engem is. Persze, nem a pénz miatt szálltam volna be, hanem egy újfajta egészség ellenőrző gép miatt. Tetszett, hogy végre talán több embert is magával ragad majd az egészségi állapota. De végülis, nem is ez volt a lényeg,hanem az, hogy minnél több embert beszervezzél, és az is még több embert beszervezzen.Óóóó...milyen buta is voltam!!....már akkor látnom kellett volna, mikor az előadáson szó nem volt a termékekről. Legalább egy hetembe került, mire rájöttem, hogy ez egy lehúzás. Persze a gép jó, csak kizárólagos joggal forgalmazzák. Vagyis:csak rajtuk keresztül juthatsz hozzá.Na ez is milyen??!! Nem is akarják, hogy minden ember egyenlő legyen, hogy mindenki törődhessen az egészségével. 2024-is van a szabadalom levédve. Remélem, hogyha ez az idő letelik, más cégek veszik majd a fáradságot, hogy nagyüzemben gyárthassák. Csak mellékesen jegyezném meg, hogy a cég táplálékkiegészítői és más egészség-kozmetikai dolgai nagyon drágák. Az átlag magyar meg sem tudná venni, és ez elszomorít. Mostmár nagyon haragszom magamra, hogy nem láttam át első pillanattól kezdve az egészet. Lelkiismeretfurdalásom van már gondolatban is, hogy mi lett volna ha....és ráadásul nem ez az egy ilyen termékforgalmazó van! Sokan buktak már bele ehhez hasonló üzletekbe. Más azt mondja, hogy kihasználják az emberi gyarlóságot, a lustaságot és a pénzéhséget. Akik nem szeretnének dolgozni,hanem csak nagyon jól élni,mint mások. Hihetetlen!
Remélem, hogy máskor nem lesz ilyenben részem. Élek, sodródok az eseményekkel, közben tanulok, erősödök, szemlélek.Néha kacagok, máskor megdöbbenek. de ez most nagyon rossz volt. Napokig nem aludtam. Szerencsére, hallgattam a belső megérzéseimre. Még nem volt késő...:)

Nincsenek megjegyzések: