2009. február 17., kedd

Nagyon sok ímélt kapok a veszprémi eset óta. Ma meguntam és visszaválaszoltam. Természetesen engem is felháborít és megdöbbent az eset,de egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy minden romát utáljak.Sajnálom. A magyar gárdát viszont utálom és az árpád sávos zászlónak se látom értelmét. Ezt is sajnálom. Engem egyszer a saját ügyfelem rabolt ki, míg a segélyét intéztem a másik helyiségben. Aztán két hónap múlva megint jött segélyért. A pofátlan. Szerencsére, sikerült időben letiltani a bankkártyámat és a telefonomat. Amikor meglát, zavarba jön.A hülye. Én meg mosolygok,mint egy idióta. Jól megadtam neki!!:))Persze, csak magamat hibáztathatom,amiért olyan felelőtlen és figyelmetlen voltam. Szegény romasrácot kellemetlen helyzetbe hoztam, hiszen többek között ezért is volt fiatalkorú társaival intézetben. Én meg kísértésbe hoztam és tessék. Nem tehetett róla:))Egyébként ,az ímélem jó kis port kavart, mert egy csomóan reagáltak rá:)A kb.20 emberből egy volt, aki hasonlóképp gondolkodott,mint én. Azt hiszem,velem lehet a baj..meg azzal a másik emberrel..namindegy,,csak azon kuncogtam, hogy más ország népei szerint mi is olyan vagyunk,mint a cigányok:))...

Nincsenek megjegyzések: