2009. február 16., hétfő

Évek óta érdekel már a masszázs,masszírozás,meg a többi. Nagyon régen el is végeztem egy reflexológia és egy testmasszázs képzést. Mivel nem újítottam meg a papíromat,így szépen elveszett a dolog.De most!Most ismét érdekelni kezdett. Nem is akármilyen szinten. Már jelentkeztem is egy vizsgára és az azt megelőző felkészítésre. Neten utána néztem a hozzávalóknak is, szóval komolyabban foglalkoznék vele, mint anno. Erre most találtam egy cikket.Az oxitocin hormonról beszél, hogy a préripockok milyen hűségesek, ellenben a nyavajás kis hegyi pockokkal. Szóval ez a hormon felelős a hűségért,meg a romantikáért. a hegyi pockok meg minden lánypockot megkettyintenek, meg a kispockaikkal se foglalkoznak úgy. blablabla..már majdnem nem érdekelt egy pocok se,mikor ehhez a mondathoz értem. Asszongya..."egy vizsgálat során egyes alanyok 15 perces svédmasszázs után is oxitocinszint-emelkedést mutattak".naneee..remélem, hogy az én kezeim között nem fognak romantikázni. Kicsit azért megijedtem...remélem, hogy nem szaladgálnak majd nálam szabadon az oxitocinok meg a mindenféle hormonok:))..és még itt vannak a szagok,illatok. Jóóójó. Az én álláspontom ebben a tekintetben az, hogy ha vkinek jó a bőre illata, vagy a testének az illata, akkor abból már baj nem lehet. Sokan persze parfümmel nyomják el ezt az illatot (nem a testszagra gondoltam),ami azt eredményezi, hogy elrejti saját magát. Mármint ha értitek,mire gondoltam. Aztán vannak azok az olyan parfümök is, amelyik simán becsapja az orrunkat. Itt van pl. a fahrenheit.Nálam ez olyan hatást vált ki, ha akár egy hajléktalan is befújja magát, én bizony bevetődnék az aluljáróban a koszos kis paplanja alá:)..vagy a másik ..mmmm..sexymen212.Jesszuss!! Mindent visz!!Van ezekben vmi, amitől teljesen kikészülők:)))és ez kihasználás. Kihasználják a szaglószervem,a hormonjaim,az oxitocinjaim!!

Nincsenek megjegyzések: