2009. február 3., kedd

Töpörtyű kétlábon.


A mániámmá vált az egészségem,talán azért,mert már van egy gyerekem, akit fel kell nevelnem.Na,tegnap hol voltam?Neeeem..nem antioxidáns mérésen,ahol a szabadgyökeimet vizsgálgatják.Fatfree Központban!! A sporttársat (továbbiakban:spori) kísértem el. Megmérték a csípőt,derekat,csuklót,aztán csupa kérdés,mit eszik,iszik,mikor,miért,miért?miért!!Miért??!!Sportol e?Mit?Miért?Mikor?
Na és ezután jött a testzsírmérés.Egy kütyüt kell megfognod két kézzel és magad előtt tartani szívmagasságban.Azt nem tudom,hogy hogyan látja meg a testemben a zsírt,de méri. Namindegy...
Szóval Sporit méricskéli a nőci,aki állítólag 25 kilóval több volt, mint ahogy mi akkor találkoztunk vele.Mutatott is egy igen pici képet, amit alig láttunk,tulajdonképpen az anyja is lehetett vagy a nővére vagy bárki a mellettünk lévő teremben,akik veszettül kerékpároztak vmi tingli-tangli zenére. A végére annyira belejött a tanácsadásba,hogy engem is megkérdezett az étrendemről. Azt kérdi.Mit evett ma és mikor?úúúú...azt hiszem...keksz, kakaó.aztán keksz...kakaó..a gyerekkel spenót,aztán még karácsonyról kókuszos szaloncukor, ásványvíz (mert kell a folyadék),melegszendvics,túrórudi..csupa vitamin:))hány órakor?hát úúúgy folyamatában..hamar elunta a nő.Azt mondja:-most mérünk testzsírt!!Felderültem:)...az jó...elkomorodik és a hangjában érzem a komolyságot. 35%!!!áááááá..már értem miért maradok fent olyan könnyen a vízen!!És miért nem fázom télen?Mert olyan vagyok,mint a rozmár!!Csupa zsír!De lehetnék bálna is,vagy fóka!Mindegy...valami jeges-tengeri!! Egy hájpaca vagyok!!Mindig is volt egy ilyen sejtésem!!
Tehát nagyviki a következőkből tevődik össze:35%zsír (mérés alapján),35% csontozat (vékony csuklókerület alapján), 1% szürkeállomány (a z irományaimból kiindulva),29% víz,vér (cukormentes,mivel a vércukrom nagyon alacsony). Naszép..
Ha kicsontoznának, még töpörnyű is lehetek:)))és azt szeretemmmmm....

Nincsenek megjegyzések: