2009. április 16., csütörtök

Egy alapítványba járunk úszni Fannimmal, hogy a karját erősítsék. Csupa hasonló problémával küszködő gyerek jár ide,sőt!Van akinek még karja sincs.Mielőtt belemennék abba, hogy felsoroljam kinek van meg a keze lába, inkább arról beszélnék, hogy kinek nincs esze,vagy lelkivilága. Lehet, hogy nekem,mert...
Fannim születéskori idegsérülésében már olyan szintre kerültem, hogy doktorálhatnék belőle:) Najó,nem,de minden érdekel és elolvasom, hogy minél jobb eredményeket lehessen elérni. Ez vonatkozik orvosi vagy akár alternatív gyógyászatra is. Érdeklődéssel fordulok eziránt másokhoz is, merek tanácsot kérni vagy kérdezni. A tapasztalatcsere véleményem szerint igen fontos,egyrészt megerősíti egymást az ember, másrészt hallhatok olyat,ami nekem eszembe nem jutna. Mmm..pl... lehet kapni készségfejlesztő labdákat (un.cupi-labda), amit a tükörre, falra, medencében fel lehet erősíteni. Ez oylan, mint régen volt törülközőtartó,aminek a hátulján egy műanyag helyezkedett el, és vákum hatására fent maradt a csempén. Igen egyszerű műanyag "szar",de az ára igen húzós. Kitaláltuk a gyógytornásszal, hogy álljunk össze négyen szülők és vegyük meg együtt. Annyi laszti úgyse kell, tehát elosztanánk.Basszuss!..a többi anyuka-apuka nem is értette, hogy miért akarunk jót.Na mindegy,,
Öltözünk az úszásnál egy olyan családdal, akiknek hasonló a gyerekük problémája. Mivel ajánlottak nekem egy újfajta terápiát, gondoltam, megosztom sorstársammal. Először néztek rám.Aztán azt lehetett látni rajtuk,hogy mi a francot akarok?!Aztán a többi szülő is nézett, hogy mit tolakodok itt?! Aztán mindenki nézett rám furán,azután meg én néztem, hogy miért néznek rám?! A végén pedig kijelentette az anyuka, hogy márpedig ő nem hajlandó semmit se csinálni, mivel az ő lányának az első műtétje nem sikerült. Biztos igaza van...
Mindent elkövetnék, megmozdítanék, ha a gyerekem egészségéről lenne szó. szó nem lehetne sértődésről, makacsságról és effajta hozzáállásról.
Azt gondoltam, hogy egy olyan helyen, ahol különféle sorsú,de mégis valahol egy cipőben járó emberek segítik a másikat. Nyitottabbak, hiszen mindenki küzd valamiért, valami miatt.
Amióta gyerekem van, megtanultam segítséget kérni és elfogadni, ha szükség van rá. Ráadásul, még énis szívesen segítek.Persze, nem tuszkolok át öregnéniket a zebra másik oldalára, hogy érezzem, jó szívem van, de nem is értem?!.....Annyira rosszul éreztem ott az öltözőben magam. Maga az úszás is fura, hiszen végezzük a feladatokat, biztatom a lányom, ha nem oylan napja van, akkor inkább játszunk a medence szélén, csak hogy jól érezze magát.És jól is érzi magát.Imádja és fejlődik szemmel láthatóan. A többi szülő rendszerint katonásan végighajtatja a feladatokat a gyerekkel és játszóidőben is még a feladatokat csinálják. Az óra végén is még legalább 5 percig a faladatokat csinálják, és mielőtt megkezdődik az óra, már előre a feladatokat csinálják.
Persze, lehet, hogy én vagyok nagyon lágyszívű.Vagy engedékeny.Vagy hülye.Vagy nagyon hülye. De azért nem hagyott alább a segítőkészségem és szívesen átsegítem az öregnénit a túloldalra. Ha akarja, ha nem...:)

2 megjegyzés:

Pápainé k. Erika írta...

Szia Fanni anyukája!
Mi is járunk egy intézetbe mozgás fejlődésre és én találkoztam ilyen cupi labdával kérdeztem a dokikat hogy honnan vannak de már nem emlékeznek mert rég megvannak már azok a labdák.Több szülő is szeretett volna olyat beszerezni de nem ismerjük az eredetét és sehol nem lehet látni ilyen cupi labdákat.Ezért szeretném megkérdezni hogy te hól láttál ilyen labdákat és mennyibe kerültek.Segítségedet előre is köszi.
Ui:Ha esetleg valaki olvasta ezt a levelemet és tud segíteni nagyon megköszönném.A segítséget ezen a címen fogadom:19770717@citromail.hu
Üdvözlettel Pápainé K. Erika

Nagyonviki írta...

Küldtem ímélt,de ha nem kapod meg az üzenetem, szólj!üdv:vik