2009. április 15., szerda

Beyonce jobb!


Muszáj néha a normálisak vagy nem normálisak (ezt még nem tudtam eldönteni) között vegyülnöm, hogy tapasztaljak,vagy átéljem emberek gondolkodásmódját. Sokszor keresem a miértekre a választ, de valamikor az élet azonnal megadja rá a választ.
Benne vagyok két kozmetikai cég népszerűsítésében és állandóan kérdezgetnek hülyeségekről. Ez milyen?Próbáltam e már?És milyen színű valójában?Tényleg olyan vastag lesz a szám a rúzstól,mint Tina Turnernek?Tényleg eltűnik a zsír,ha bekenem a combom?Meg ilyesmik...
Én egyszerűen csak azért léptem be,mert nagyon jó kedvezménnyel vásárolhatok,és ha vmelyik barátnőmnek kell vmi, akkor totálisan mindegy,hogy most egy dolgot hozok el, vagy kettőt. Lapozom a katalógust.Aszonyga...önbarnító krém. Állandóan nyaggatnak vele.....Jó....Kipróbálom...Megjegyzem, volt már kék szempillám és kipróbáltam olyan parfümöt is, amitől olyan szagos voltam,mint egy keleti kupleráj...
Egy kora du. bekentem magam. Csak úgy nagyzolva, mint a testápolót, amikor már úgy ki van száradva a karom és a lábam,hogy nem tudom kiegyenesíteni őket...arcomra is tettem..oké..még a bokámra is...de ciki..egy óra eltelt és semmi...
Aztán este felé egész szép színem lett,nem is lettem foltos, ígyhát kedvező tulajdonságokkal ruházhatom fel a terméket. Kicsit büdi volt a bőröm,mintha megpörköltek volna a gáztűzhelyen,de végülis...
Reggel megyek a fürdőbe...dobom le magamról a hálóinget...túrok a hajamba és belenézek a tükörbe,hogy a duzzanat az arcomon még rajta van e a fogam miatt..az nincs.. viszont a fejem!!!...jesszuss!!..Hová tűnt viki??...és ki ez a fekete nő ??....Csokiviki lettem!!A fogaim, mint egy hálivúdi reklámban,úgy világít...édesjóistenem!!...nem mehetek sehova egy hétig...azonnal a teljesalakos tükörhöz szaladtam...beszarás!!...egy lepukkant Beyonce! azthiszem,nem ajánlom senkinek!De akkor az a rengeteg nő miért kenegeti magát?Azt mondják,slankít,ha napbarnított vagy!A frászt! A fenekem ott éktelenkedik a hátam alatt!!A combom se lett kisebb!!azt is mondják...egészségesebbnek látszik az ember!..jaja...mivel a bőröm annyira fehér, hogy még a nap is visszatükröződik róla, ezért a barnító krém kissé sárgás színt kölcsönöz a testemnek. Ha munkanélküli lennék, a kínai piacon Józsefvárosban biztos felvennének...najó.Próbálok kihozni valamit ebből a látványból.Először is. Olyan szinten röhögtem ki magam, hogy nem győztem gyártani a hülyeségeket...de miért csinálja a többi nő ezt??....jobban megnéztem a bőröm..elég egyenletlen...egyenletlen?..csupa folt!...Alkar.Belül csoki..felül..karamella...egyik cicim...étcsoki..másik...kávészínű...arcom sötétnarancs...egy vietnámi háborúban vegyültem volna a dzsungelben...MIÉRT CSINÁLJA A TÖBBI NŐ EZT??...már a kék szempillánál is feltehettem volna a kérdést,de ott valahogy régi szép emlékek törtek fel bennem, mikor még 13-14 éves lehettem és a vásárcsarnok mellett egy kis lengyel piac volt,ott árultak ilyen színes cuccokat....van egy barátnőm. Műszempilla, műköröm, színes kontaktlencse,szivacsos cicitartó,,póthajtincsek..mittudomén még mi...iszonyatosan jól tudott kinézni..a bulikban..azonnal ismerkedett,csodálták,priti vumen...hazament a kiszemelt "áldozattal"...ismerkedés,miegymás,vetkőzés...másnap reggel egy teljesen más nőci feküdt a faszi mellett.Nem is kék a szeme,hanem barna..alig van haja és a melle a hasáig ér..hol az a másik nő?hm..piti vumen..talán...ezért csinálja az a sok nő...
Mindenesetre, barátnőm legalább egy pár órát szépnek gondolhatta magát, mint hamupipőke a bálban, én meg egy hétig Naomi Campbell gyenge mellékterméke lehetek. Egy hétig!!

Nincsenek megjegyzések: