2009. április 28., kedd

Ide a sört!Gyógyítok!


Most olvastam gyógyítókról, akik pozitív energiát átadva (biztos sok van nekik alapból) másoknak betegségeket tüntetnek el. Kézrátétel,vagy csak kézsuhintások a test felett.Tök mindegy...
Szóval létezik egy képesség bizonyos embereknél. Vagy elhiszem, vagy nem. De úgy semmiképp nem lehet hiteles számomra, ha pénzt is kér érte. Vagy létezik olyasvalaki, aki 8-tól 4 ig dolgozik, hazamegy és utána puszta jóindulatból,emberszeretetből,hobbiból, nevezzük aminek akarjuk, orvosolja az adott nyavalyát?
Háááát...én még ilyenről nem hallottam!
Mert tegyük fel, hogy én aztán ráteszem a kezem valakire,aminek hatására kinő a lába, vagy megnő a melle, vagy egyből teherbe esik. Nemhogy nem mernék pénzt kérni, még elfogadni se. Egyrészt a sors ajándéka, másrészt engem is jóleső érzés fogna el, ha segíteni tudnék. Persze, mondom most így nagyszájúan, közben meg gyenge vérkeringésem miatt tök hideg a kezem. Max. üdítőt tudnék hűteni vele. Tényleg!Egy strandon áldás lennék annak, aki hideg sör szeretne:)Natessék!Ugyanolyan lennék énis, mint a többi gyógyító. Legombolnám azt is, aki mankóval jönne...az u.tesóm azt mondta, hogy ezek azért kérnek pénzt, mert vannak költségeik. Hm...Jézusnak nem voltak?!...

Nincsenek megjegyzések: