2009. április 9., csütörtök

Ma kimentem u.tesómmal Horányba,ahol volt egy házunk.Gyermekként rengeteg élmény ért,hát még fiatalkoromban!:))...aztán amikor apám és a húgom meghalt,eladtam. Fájt nagyon a szívem utána, de muszáj volt...az u.tesóm nagyszülei közvetlen szomszédunk volt, így most alkalmam nyílt visszatérni a "tett színhelyére"...de fura volt!....
Visszajöttek régi dolgok,emlékek, szagok,érzések..valahogy Horánynak volt egy jellegzetes illata. A dunai víz és a víkendházak állott szaga. Tavasszal, mikor megnyitod a házat a hosszú tél után, kitárod az ablakokat, hogy a friss levegő átjárja a falakat és a bútorokat.Megnyitod a vizet,az áramot is felkapcsolod.Érzed a levegő konzerválását. Aztán lemész a partra. A Duna ilyenkor áprilisfelé igen magasan van. Szinte kekeckedik a gáttal, szemtelenül sodorja a hullámait egyre feljebb....a közeli fák törzsét és a bokrokat teljesen ellepi a víz, így nem csak a nagyságát látod, hanem az illatát is erőteljesebben érzed.
Utoljára 10 éve voltam itt. Nagyon sokminden változott, ugyanakkor semmi. ... hol visszamentem az időben,hol pedig előre.... A hintaágy volt az időgép és a gondolatom hajtotta...
Sokszor látom magam előre, hogy mi lesz velem,érzem, ha vkivel még fogok újra találkozni,de ezek csak bevillanások,megérzések. ...(nyugi,nem hülyültem meg!veled még nem volt ilyen,kedves olvasó?)...
Délutánfelé ellazulva a teraszon tesómmal beszélgettünk reinkarnációról,karmáról,feladatokról,lélektársról...azt mondta, hogy a lélektársammal már biztos találkoztam,csak nem ismertük fel egymást....basszuss!...
Kedves Lélektárs!Ha neked is jár ilyen hülyeségeken a szürkeállományod,netán egyet is értesz,vagy vitába kívánsz lépni velem eme értelmetlen elmélkedéseken, úgy jelzem, hogy Te vagy a lélektársam és vedd fel velem a kapcsolatot!Máskülömben állandóan ujjászületek, és egy csomó karmikus feladatot kell véghezvinnem feleslegesen:))...

Nincsenek megjegyzések: