2009. április 5., vasárnap

Öregkori huncutságok

A fogfájásom az agyműködésemet is befolyásolta, így csak a rutinfeladatokra voltam képes. Lásd. mint evés,ivás,pisi,stb..
Rájöttem,hogy kezdek szétesni,széthullani, és engem is bekerít az idő,az elmúlás. Gondtalan hétköznapjaimba befurakodott a múltról való elmerengés és a jövőbe való utazásom.Furcsa érzések ezek...közben a villamoson a közeli nyugdíjasotthon öreglányai csicsergését hallgatom,ahogy egy komolyzenei koncert élményeit osztják meg egymással. Van aki csak vegetál azon a pár megállón, néz kifelé,és talán várja, hogy újra az ápolók gondoskodása vegye körül...hm...velem szemben meg egy tök cuki néni,akinek az a huncutsága támadt, hogy márpedig ő a kanyarban nem fog kapaszkodni...a mellettem ülő pedig azon morfondírozik,hogy fognak e ebédet kapni...olyanok,mint a gyerekek...csak már ráncosak..:))..én meg itt a saját elmúlásomon agyalok bassszuss...lehet,hogy egy-két öreglánynak ez volt az utolsó kiruccanása...

Nincsenek megjegyzések: