2009. április 20., hétfő

Tegnap egészségnapon voltam. A helyi szakrendelőben pakolt ki egy-két mutatványos.Volt vérnyomásmérés,vérvizsgálat, természetes kozmetikumok, lábvizsgálat, csodatévő italok,melytől sovány,fitt,szép és még kitudja mi lehetsz.
Először is, részt vettem egy ortopédiai vizsgálaton.Mezítláb kellett ráállni egy gépre, ami azonnal megmondta, hogy totálisan csámpás vagyok. Azonnal adtak egy telefonszámot,hogy nézessem meg egy orvossal.Elmondtam nekik, hogy a bokacsontozatom nem olyan, mint másnak, és ezért a hiba, de ők állították, hogy két irányba fogok elindulni,ha nem készítettek el velük egy talpbetétet.Aztán arcbőrömön a bőrtípus elemzést próbáltam ki. A szoftver szerint, 0% százalék zsiradék, és 0% víz található,vagyishogy éppenséggel nem található a bőrömben. Kérdem én. Akkor mi tartja össze azt a szörnyű arckifejezésemet?
Azthiszem, hogy Günther von Hagensnek hiába is ajánlanám fel a testem halálom után.Semmire se menne velem. Persze,nem keseredtem el, hiszen naponta nézek tükörbe, és az élet is véges és akármilyen furcsa, de ebben a testben még egész jól érzem magam.
Ma reggel kaptam meg a bőrtípuselemzést ímélben. Azokat a jellemzőket írta le, amiket én választottam ki a kérdések közül. Konklúzió: a gépet Te irányítod, és és oylan eredményt hoz ki, amilyet csak akarsz.
Nagyanyámnak se volt addig magas vérnyomása, míg nem mérte meg.

Nincsenek megjegyzések: