2012. január 15., vasárnap

Dalban a nap.


Ha zenében kéne élnem..akkor ma reggel,mielőtt felébredtem volna Andrea Bocelli Canto Della Terra. Aztán kinyitottam a szemem és egyből Jump For my love...The Pointer Sisters-től. Pont úgy jöttem le a tetőtéri lépcsőn,mint Hugh Grant miniszteri hivatalában.
Megláttam a nappalit,ahogy tegnap hagytam és vad rámolásba kezdtem.Belül pedig a Queen: I Want to Break Free-je.
Mire végeztem Fannim már dicsekedve mutatta magát,h márpedig ő egyedül is fel tud öltözni.Reggeli...Dream A Little Dream Of Me,The Mamas & The Papas-tól.
Korcsolya Lacibácsival,lányom megint csak ábrándozva csúszkál...őrület :))...a többi szülő mosolyog,biztatja,magyarázza a gyerekének hogyan is kellene,de korizni egy se tud....edzők idegei edzésben. Akkor most ki az oktató? Közben mama is hívott,h hol fogunk találkozni?Hány órakor fogunk találkozni?Találkozni,találkozni találkozni?...Prodigy Firestarter :))))
Amíg Fanni a nagyanyjával szülinapi zsúron van,addig rendbe szedem magam. Jólesően nézek a tükörbe,de alighogy Tom Jones éa a Sex bomb, már mennem is kell értük.
A rádióban Gazebo: I Like Chopin,Madonna Open your heart, Nena 99 luftballonja (természetesen németül) és már ott is vagyok a ház előtt.
Úgy örült nekem a lányom,h mindjárt egy Dirty Dancing Time of my Life:) és hazafelé már aludt is az autóban.
Estig már csak Frank Sinatra...Ella Fitzgerald..oh!..night és day...és alvás előtt Queen:Somebody to love.
Remélem,h szépálmokat......(Enya:Watermark)

Nincsenek megjegyzések: