2012. január 23., hétfő

Viharos táncok.


Muszáj volt rendet raknom az előszobaszekrényben,mert reggel az óvodába menet,majdnem kopaszra fújta fejem a szél. Szerencsére,az okos hajam nem hagyta el buta kobakom,mint pitypangot a repülőszőrös magja, de azért jobb volt az óvatosság.
Kerestem vmi kötött sapkát,ami sportos eleganciám megfelelő kelléke lenne. /tornacipő,farmer,dzseki./ Ebben a rumliban viszont ami a szekrényben fogadott,semmit nem találtam. Csak egy nagy összevissza horgoltkötötthalmot. Pedig régen úgy tudtam uralkodni a káosz felett...az előszedett ruhák közt mazsolázni,melyiket is vegyem fel....akár a kupac aljáról kihúzni az aznapi toalettem tökéletes darabját...
Megfogtam és kiszedtem mindent,amit a felső polcokon találtam. Sapkák,kendők,kesztyűk...anyám 1970-ben viselt menyasszonyi kesztyűje is...hm...Fannim első kicsi kezére való kézmelegítők...óóó!! gyermekkoromból visszamaradt homlokpántom,amit asszem egyszer sikerült anyámnak rám adnia. De most! Most felvettem. Belenéztem a tükörbe. Wow!Mint egy lepukkant Flashdance-táncos. Kissé gömbölyűbb, kissééé ...kissééé...kissé szörnyűbb. De azért táncolni csak tudok úgy?!
Youtube, flashdance,maniac.Bemelegítés nélkül. Csak a ritmust érezve lötyögni kezdtem,fejem rázva,egy helyben topogva. Mint Jennifer Beals. Testem átjárta a zene. Egész jóóó.....habár 4.01 percig nem bírnám,mint a videón Alexandra Alex Owens, hegesztőmunkás.
Mennyit is mondtam?Négy percet?...egy perc után a topogás lassulni kezdett, a nyakam pedig megrándult. Még jó,h nem a What a Feeling számra kezdtem el mozogni. Abban már merészen spárgázik és akkorát ugrik,mint egy kőszáli kecske.
Na,ennyit arról,h rendet rakok. Félig félrehajtott fejjel, visszatuszkoltam a kötött kupacot. Most hívjam fel Márkot a masszőrt,h flashdance-ben lesérültem?
Mindenesetre,veszélyes mutatvány sapkát válogatni.Ez már biztos:))

Nincsenek megjegyzések: