2012. január 7., szombat

Életrekelt mikrobi!


Két napja olyan rossz érzés fogott el este,h szinte az egész testem megfeszült. Főleg a hátam és a nyakam. Próbáltam mindenféle tornamutatványt,h valamelyest lazuljak. Homorítottam,mint egy idegbeteg kismacska, gimnasztikázva magam mögé néztem karnyújtásokkal néhányszor,de azon kívül,h félig láttam a nagy fenekem felülről, a fájdalom nem szűnt meg. Persze, ami miatt mozgásom C-3PO -éhoz kezdett hasonlítani a Star Wars-ból, az közben megoldódott.
Hm. Emlékszem,volt az általánosban egy osztálytársam,akit az egyik farsangon robotnak öltöztetett az anyja. Szegény, mozdulni sem tudott. Olyan szomorú volt, még a szendvicset is csak segítséggel tudta magába tömni. Ráadásul,nem nyert.
Azt hiszem, most semmi más nem esne jól,csak egy masszázs...de addig is...break dance és ha lemerülök,akkor ki-kap-cso-lom-ma-gam-ma-gam-ma-gammmm.....

Nincsenek megjegyzések: