2012. január 21., szombat

Tömeges étkeztetés.




A barátnőm reggel kiposztolta az üzenőfalán,h ágyban fog reggelizni a lányával.
Aha. Nálunk ez egy kicsit macerás lenne....

Lányom álmát a plüss101kutya,alvósmackó (hálósapka van a fején),bajuszoscica,bozontoscica,ciciscica(ikeásplüss és 8 cici van rávarrva.tényleg!:),kisvíziló,nagyvíziló, egy víziló vagyok a gyerek mellett én is és tudatalatt kötéltáncos,mert az ágy szélén úgy tudok egyensúlyozni álmomban,h nem esek le. Néha persze néhány barbie is velünk alszik és ha kegyesek hozzám,akkor a nyakiglábukkal nem szurkálják az oldalamat,ha helyet változtatok. Egyszer fordult csak elő,h unikornispónit is beengedte Fannim a takaró alá. Semmi baj nem volt vele,csak éjszaka el kezdett beszélni,mert véletlenül hozzáértem a gombjához.Géphangon:Hercegnőpóni vagyok!....Gyere velem a kastélyba játszani!...áááá...megfogtam és eldobtam a szoba másik végébe.De még azért visszaszólt:- Ugye milyen csodálatos a sörényem?Megjegyzem,rózsaszín.
Éjjel általában azért magamhoz térek és átmegyek a hálószobámba.A saját plüsseimmel:))
Szóval, helyhiány miatt nem tudnánk ágyban reggelizni.
Ráadásul,ott van még a másik probléma, h lányom kissé határozatlan.
-Mit kérsz reggelire?
-Rántottáááát,de csak sonkávaaaaal!
-Jólvan.Tessék.Jóétvágyat.
-De én ezt nem szeretem máááár...tejbegrízt kéreeeek.
-Rendben.Megeszem.Tessék tejbegríz.
-Túl forró:( csokikagylót kéreeeek:((...
és mire görbítené a száját,már a tányércsere megtörtént. Én pedig kanalazom be a második fogást.Ahogy barátnőmnek is írtam.......és anya így lett egy gömb :)

Mindent egybevetve elképzelem,ahogy reggelizünk Fannimmal. Az ágy szegletében testemet a legkisebbre összehúzva,plüssök és 8 fogásos reggeli társaságában.

(A teljesség igényével...kihagytam véletlenül az 1méter hosszú csíkos krokodilt, a fehér tigrist és a hercegnőpárnát,ami eszméletlenül kényelmetlen,csak hát hercegnős.)

Nincsenek megjegyzések: