2011. december 20., kedd

Lenullázott úszások.


Míg az ismerőseim újévi fogadalmak tesznek és képesek hinni abban,h január elsejével gyökeres változásokat lehet hozni,addig nekem nem jut eszembe semmi, amit másként tennék.
Habár a Libri törzsvásárlói kártyám minden évben nullázzák,h újra késztessen a könyvvásárlásra és 2012-ben ismét 26 nap szabadsággal rendelkezem,talán lehet,h én is megpróbálkozok egy-két lenullázással és fehér lappal.
Az idén főleg az egészségemmel foglalkoztam és a lelkemet szerettem volna néhány dologgal könnyíteni. Erre rámentek olyan emberi kapcsolatok,amik fontosak voltak számomra,de ha most, így madártávlatból tekintek vissza a megtörtént eseményekre, akkor pontosan úgy csináltam,mint ahogy a ragtapaszt is le kell tépni.Gyorsan felszakítani,h utána a seb kitáruljon és gyógyulni tudjon. Persze,ezek csak az én vergődéseim, amit más észre sem vesz,mert el van foglalva saját maga mókuskerekének hajtásával. Talán akkor fogják megtudni,h vmit tettem, amikor eszükbe jut,h "úúúú,mi lehet a nagyvikivel"...de addigra én már hol vagyok?....Mint halak jegyű ember, kisiklok a kezek közül és egyszerűen csak elúszok.
Azt hiszem,már el is határoztam magam a következő évre.
Kerülni fogom a felszínes emberek társaságát és csak is kizárólag a hozzám közelállóakkal leszek hajlandó eltölteni a szabadidőmet. Akiknek a szívemben helye van. Ezt természetesen olyan őszintén fogom közölni,amilyet a helyzet megkíván.Hm.Nem is várok januárig,hiszen újév után ugyanúgy kel fel a nap.Elkezdem hát most. 2011 év 12. hónapja 21. napján.
..mm...és ha valaki meglát úszósapkával a fejemen és nem veszem észre, úgy üzenem,h éppen abban a pillanatban siklottam ki a kezei közül és vad tempóba kezdtem az élet medencéjében...

Nincsenek megjegyzések: