2011. december 27., kedd

Savanyú és finom.



Karácsony összegzése.
Nem láttam:feldíszített élő fenyőt,bejglit,töltött káposztát.
Láttam:az alkohol erejét,a régi arcokat őszintén örülni,az általam főzött ételeket egy szemig eltűnni.
Nem kaptam: haszontalan ajándékot, rokonoktól náthát,kényszerű mosolyt.
Kaptam: két kis kezet nyakamat átkarolva, dagadt macskánktól lábamhoz dörgölődző nyolcasokat és Hugh Grant táncát miniszterként.

Azt hiszem nem híztam karácsonykor,habár sosem állok mérlegre és egyébként se mér tonnát. A fészbukkos személyes jókívánságokat szívből utálom,viszont nagy előnye,h nem kell telefonon beszélni. Mert azt is utálok:)) A legcsendesebb reggeleim pedig most voltak az ünnepek alatt. A környék megpihen, a varjak nem kárognak a kertben,ráadásul rengeteg naspolyánk van,amit szottyadtra csípett a dér. Az arcomat pedig az idő. Akkor most én is savanyú vagyok,de finom? :) ...áh! Minden nappal egyre öregebb...

Nincsenek megjegyzések: