2011. december 3., szombat

Megkoronázásom története.



Van egy könyvünk.A címe:Tündérek és tündérholmik nagy könyve. A lényege,h felszerelheted magad különféle kellékekkel.Mint például tündérpálca,tündércipő,tündérszárny,tündérfüzér,tündértündér...bediliztem.
A hozzávalók:különféle színes papírok,kartonok,szívószálak,gyöngyök,mozaikok,filcek,ragasztók,csillámporok. Természetesen,a legtöbbjük rózsaszínű,arany és ezüst. Elvégre hercegnők vagyunk a lányommal! Neki koronája is van műanyagból és gyémántokkal van kirakva. Nekem pedig nemsokára lesz papírból!
Amit a könyv felsorolt,azt megvettem,hiszen fogalmam sem volt,h éppen melyik tündérholmit kell elkészítenem. Itt jegyezném meg,h kézügyességem csapnivaló, eddig még csak szex közben értem el vele vmit.
Ebéd után el is kezdtük a kézműves foglalkozást a nappaliban. Koronakészítéssel nyitottunk,mivel nem voltam elég hiteles e nélkül. Lányom felcsapta a megfelelő oldalt és rámutatott a képre,h hogyan is fog majd kinézni az ékesség a fejemen. Pofonegyszerű- gondoltam. Néhány cikk-cakk,itt bevágom ott összeragasztom.Díszítem és már parancsolgathatok is magamnak,mint egy nagyképű királykisasszony.
Fannim segített. Egyenes vonal mentén vágott az ollóval görbéket. Na mindegy..majd a drága ékkövek dobnak rajta. Kész lett. Próbáltam összeragasztani a két végét,de lányom ezt a feladatot is magára vállalta.Szépen szétkente a ragacsos stiftet a szélén,aztán az asztalon,kicsit a hajába,majd a pulcsijába.Eztán jött a nagy ötlet.Miért nem csillámporozunk?-kérdezte Fannim.....erre nem tudtam azonnal választ adni,de tulajdonképpen nem is várt rá. Amolyan költői kérdés volt,mert már szórta is a koronára. Aztán az asztalra,parkettára, hajába, ruhájára.Talán kicsivel többet is,mint a fejdíszemre. Óó..és a kis mozaikokból is!-jött a kérés és még hozzá a lécilécííí. Abban a percben ki is szórta,le a földre. Annyit hajolgattam,mint Haraszti Mici (Schneiderné) a Hyppolit,a lakájból, amikor kiszórták neki a papírfecniket,h egyenként vegye fel fogyókúrás torna gyanánt.
Nagy nehezen kész lett a koronám. A rajta lévő csillámpor nagyrészt az arcomon landolt,ahogy kezdett leperegni a kartonpapírról.De egész jó lett. Már a bozontos hajamon díszelgett vagy 5 perce,mikor arisztokratikus mozdulattal mutattam az asztalon lévő káoszra, h rendet parancsoljak. Lányom elhúzta a szája egyik szegletét és közölte,h nem vagyok igazi uralkodó,mert nincs tündérpálcám (10.oldal) és tündérpapucsom (62.oldal). Ráadásul,tündérpalotám sincs (66.oldal). Olyan lehettem,mint egy diliházi Boaparte Napoleon.De hát hogy is lehetnék Napoleon,ha én egy hercegnő vagyok??!!

Nincsenek megjegyzések: