2009. március 29., vasárnap

Csütörtökön azt gondoltam, hogyha fáj a fogam, semmi sem akadályozhat meg abban, hogy elmenjek fogorvoshoz. Teljes nyugalommal készültem a feladatra,lazán vettem a lépteket,habár az a 8 centis sarok nagy kihívás volt a számomra. De hát mit nekem magassarkú?!Az V. kerületi egészségház egyáltalán nem volt visszataszító,sőt!Barátságos,főleg a büfében az a sok szendvics..mm...óó..ott a lift. Már libegtem is a fent említett cipőben, mosolyogva, mit sem sejtve. A folyóson pimaszul én voltam a legfiatalabb azzal a 36 évemmel. Mind a két oldalamon 80 feletti nők és férfiak ültek nyugodtan, várva a technikust, hogy meghozza a fogukat. Az enyém a számban volt, így soron kívül behívtak. Derüsen és vidáman behupantam a székbe és bátran nyitottam óriásira a szám. Az orvos nem volt annyira hepi, mikor közölte, hogy valószínű menthetetlen a fájdalmam forrása. Átbagtattam a röngenbe, ahol bizonyítékként alá is legyen támasztva orvosom szakértelme. Óóó..semmi baj!Kihúzza,begyógyul és még van fogam, ami ki sem bújt,majd az betölti az űrt. Injekciótól nem félek,így ismét akkorára tátottam a szám,mint a viziló az állatkertben tavaly nyáron,amit fotózni akartunk. Megjegyzem,sikerült:)
Ami ezután következett, azt hiszem le sem írom olyan részletesen, mert a Fűrész c.filmek nem ilyen véresek. Csak annyit erről, hogy akkor jöttem rá, hogy ez nem egy egyszerű húzás lesz, mikor vízszintesbe helyezte a széket az orvos és mondta, hogy kisműtét lesz. Fogam örök hűséget fogadott állkapcsomnak, melyet azthiszem csak az ásó,a kapa és a nagyharang válaszhatott széjjel...
Az érzéstelenítő talán hazafelé kezdhetett kiállni,de már a rendelőt elhagyva kiváltottam és be is vettem a gyógyszereket....és innen jött még csak a végítélet!Borzasztó kínók 4 teljes napig!Mivel szültem, mostmár összehasonlítási alapom is van!Akarok még legalább 6 gyereket, viszont cserébe sose legyen baj a fogaimmal! Édesjóistenem!Megegyeztünk????
Ezelatt a négy nap alatt megtapasztalhattam, milyen némának lenni?.. hiszen beszélni nem tudtam....milyen lehet az űrhajós táplálkozása, miközben a holdat bámulja?....pépeskaja és éjszaka virrasztasz,bámulod az eget...átélhettem a jégkorszakot,persze nem az egész testemmel, csak a fél arcommal...a fagyott kockák a hűtőből hibernálták a fejem és egyben talán az agyam is...Semmi máson nem járt a gondolatom,csakis azon, hogy mikor lesz vége,reménykedtem, hogyha elalszom,akkor másnapra már jobb lesz..
Ma vasárnap van. Délután tudtam meg, hogy át kell állítani az órát. Már nyertem is egy kis időt:))...lefekszem...hátha holnap már jobban leszek:))...

Nincsenek megjegyzések: