2009. március 2., hétfő

Ma kérdeztem a fickómtól, hogy miért nem olvassa a blogomat, mire hanyagul azt mondta: -Mert unalmas.
:)))
tudom, hogy tök unalmas vagyok. Nevelem itthon a gyerekem, eljárok futni és ha nem viszem ki időben a szemetet,akkor izgulhatok, hogy a kukásautót utol tudom-e érni kora reggel.Hát ez van. Viszont minden nap átböngészem a neten még a legapróbb hülyeségeket is, hátha legalább mással történik vmi, vagy a világban van e olyan esemény, ami legalább felrázza a más számára unalmas életemet. Tessék. Startra kész a Kepler-űrteleszkóp,hogy megtalálja a Földhöz hasonló bolygókat!!Navégre.Imádom ezeket a híreket. Reméelm, hogy egy jó pár év múlva belátják a haverok, hogy nem kellett volna kinevetni, mikor elmeséltem egy régi történetet. Nem fogom részletezni, mert így se tartanak normálisnak, de nem vagyunk egyedül a világban,az már fix. Jóóóó...nevess kedves olvasó...már megszoktam:))))....de egyébként elolvasom a mitől leszek ellenállhatatlan?a nők miként vélekednek a pocakos faszikról?Miért nem kap közös támogatást Közép-Európa...blablabla...szóval minden érdekel, mivel itt élek ezen a földrészen,nagyhasú fickókkal,és miért nem vagyok ellenállhatatlan???Mert sose voltam. Vagyis néha. Pillanatig,vagy talán egy hétig.Aztán elmúlt. Valahogy nem vagyok az a lélegzetellálító,de erre kb. csak 35 éves koromban jöttem rá. A fickók persze hamarabb:) Aki nem ismer, most azt gondolhatja, hogy ronda és kíváncsi csaj lehetek...

Nincsenek megjegyzések: