2009. március 19., csütörtök

Vettem a Fannimnak pelenkát.Ahogy a polcok között lavíroztam a babakocsival, tekintetem mindig megakadt vmin,amin ha egy gondolatnyit is, de elméláztam, miközben haladtam a pénztár felé...
női borotva..jesszus..még egy ilyen butítás?!..mert a nőknek külön kell!Minek?..mellette...szőrtelenítő krém..ami azt a célt szolgálja, hogy bőrfelszín felett pusztításra ítélje a nemkívánatos bundát,ami az ősembernél még lételem volt...a mai világban mutogatni való különlegesség...cirkuszban...haladok tovább..már a testápolóknál vagyok...pár óra alatt lehetek naomi campbell is,akár gazella testről,akár bőrszínről van szó. Az önbarnító krémekkel kicsit hamarabb juthatok el ilyen külsőig, míg a topmodell kinézetről a fogyasztó-feszesítők segíthetnek. Mellfeszesítő..azt írja, hogy a mellben a tejcsatornákat duzzasztja fel..hm..nem is gazella?Hanem tehéncsöcs?Hiszen hatalmas lesz és akár még tejet is adhatok..és ezt sok nő el is hiszi!!...najó..elég volt..veszek még a lányomnak egy rock'n'roll szemüveget, olyan fehérkereteset..aztán fizetek...közben eszembe jutott egy ímél is...kedvezményesen (potom 60 ezer Ft-ért) elmehetek egy fogyiközponttal gyalogolni a szigetre, meg a városligetbe, és megmondják, hogy milyen tempóban haladjak!Garantált fogyás!...és erre biztos van vevő!!...pakolok a gumiszalagra....pelenka..napszemüveg...hajzselé..fizetek..

Nincsenek megjegyzések: