2009. március 17., kedd

ma megint vmi romákkal kapcsolatos üzenetet olvastam.
Azt hiszem,ott kezdődik számomra a "nem értem", hogy beszélünk róla. Mindig mindenre kényesen kell ügyelni,mint régen az amerikai filmekben volt (nem tudom,hogy most is így van e),legalább egy fekete színésznek benne kellett lenni. Lehetőleg ne a rossz legyen,persze:))Aztán hallottam olyat is, amikor rajzfilmekben ne fehér,sárga,barna színű figurák legyenek, hanem zöldek, meg kékek, meg lilák. Hm...Naja...sötétlilák,meg világos lilák:)).Ez egy baromság!!
Most arról olvastam, hogy a meggyilkolt roma fickónak meg a kisfiának a temetésén, miylen sokan voltak, ráadásul közéleti személyek is...geszti, koltai,mittudomén még...és az egy évvel meggyilkolt tanár temetésén meg senki sem volt...Úristen!Ez nem verseny! Még nem is beszéltem Zámbó Jimmy temetéséről, aki űberelte mindegyiket, és Sinkovits Imre temetéséről,akinek talán egy héttel lehetett később, de alig voltak...
Remélem,az én temetésemen nem lesznek sokan..egyáltalán nem is akarok még temetést!
Most, hogy megértem a 36-ot, egész jól érzem magam ebben a világban:)..tetszik,ahogy a rigó fütyül a fenyőfa csúcsán minden reggel, szeretem a ropogós,meleg házi cipót friss tejjel, és utálom, ahogy a macska unottan végignyúl a relaxfotelban,mintha övé lenne a földkerekség...pedig ma úgy érzem, hogy az enyém:))

Nincsenek megjegyzések: