2009. március 1., vasárnap

Mostmár biztosra veszem, hogy a tavasz elkezdődött. Először is. Olyan vad nagytakarításba kezdtem, hogy még én sem hittem el, hogy ez én vagyok,és rájöttem, hogy ez igen hasznos dolog. Másodszor.A függönyön nem is sötét keki virágszirmok vannak, hanem élénkzöld! Aztán meglett az egyik figura a játékbuszból.Pont a sofőr tűnt el:)
Teljesen kivilágosodtak a szobák,a konyha,és még a fürdő is. Ablakot tisztítottam. Mintha a telet űztem volna ki a porszívóval és a portörlővel. Annyi energiám szabadult fel, hogy nem tudtam abbahagyni. Üresjáratban palacsintát sütöttem,Fannit szórakoztattam,bevásároltam. Estére sem fáradtam el. Mint egy háztartási robot:))..tényleg!volt egy ilyen csehszlovák film,mikor gyerek voltam:))..persze, ez csak fizikai dolog, hiszen olyan szinten nem kapott impulzust az agyam, hogy talán ezért sem tudok még mindig leállni. Az égegyadta világon, semmin se kellett törnöm a fejem. Mindent rutinból tettem. A reggelit,a teát, a teregetést, a bevásárlást (volt listám),a takarítást..mindent. Mégis úgy érzem, hogy csináltam vmit.
Ha éjfélig nem nyugszom le, kimegyek és felásom a kertet:)A kutya biztos partner lenne benne, mert ahogy délelőtt elnéztem az udvart,hááát... egy sírásó cég jól járna vele. Habár egyszer kiásta egy volt kutyánkat, aki még a dédi kedvenc ebje volt a II.világháború után, és annyira ragaszkodott hozzá, hogy a telek végében helyezték végső nyugalomra. Namost...a jelenlegi házörző kihantolta...gusztustalan..pedig mennyit ábrándoztunk a tesómmal anno, hogy kitudja milyen kincseket rejt a föld. Kitudja?!...két Lédit, három Buksit és legalább egy Bundást. Másnál tavasszal előbújik a hóvirág és az ibolya, nálunk a kutyák. Tavasz van!!!:)

Nincsenek megjegyzések: